Nog een weekje te gaan - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Josine Oost - WaarBenJij.nu Nog een weekje te gaan - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Josine Oost - WaarBenJij.nu

Nog een weekje te gaan

Blijf op de hoogte en volg Josine

29 Juli 2014 | Nederland, Veenendaal

Hallo allemaal,

Nog een weekje te gaan en dan gaat mijn grote avontuur naar Australie beginnen. De zenuwen beginnen nu echt te komen.

Aangezien het nog onbekend is waar ik terecht kom en dus nog niet weet of ik internet tot mijn beschikking heb kan ik niet zeggen hoe vaak ik hier iets zal schrijven.


Groetjes Josine

  • 29 Juli 2014 - 18:15

    Corinne:

    he Josine, heel veel plezier down under. goede reis en heel veel geweldige ervaringen gewenst.
    groetjes en knuffels van corin rick en anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josine

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 9640

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 28 April 2015

Mijn reis down under

Landen bezocht: