yess gearriveerd - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Josine Oost - WaarBenJij.nu yess gearriveerd - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Josine Oost - WaarBenJij.nu

yess gearriveerd

Blijf op de hoogte en volg Josine

07 Augustus 2014 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal,

Na dinsdagmiddag afscheid te hebben genomen van mijn familie ben ik nu na drie vluchten en vier verschillende tijd zone's gearriveerd in Brisbane.
Na geland te zijn vanochtend en er gelukkig niet uit gepikt te worden door de security werd ik opgehaald door iemand van de partner organisatie en samen met een Duits meisje zijn we afgezet bij ons hostel voor de komende nacht.

We moeten alleen nog even een aantal uurtjes wachten tot we de sleutels van onze kamers krijgen, maar we hebben iig al eten gehaald voor het avond eten en het ontbijt.

Vanmiddag misschien nog even zwemmen en zonnen naast het zwembad op het dak en voor de rest doe ik vandaag niet veel meer.

Ik heb nog even twee foto's toegevoegd van het uitzicht op het dak.


Groetjes Josine

  • 07 Augustus 2014 - 10:20

    Agnes:

    Hallo Lieverd,
    Fijn dat je goed aangekomen bent en ik zie een stralend blauwe lucht op de twee foto's! Wat een uitzicht. Nu lekker uitrusten en een beetje wennen aan het Australische leven.
    Liefs ook van Louis.

  • 07 Augustus 2014 - 10:53

    Ha Josine,:

    Fijn dat de lange reis achter de rug is. Gezellig gehad met Eline?
    Wat een wereldstad is Brisbane! Succes met de Jetlag.Geniet van alle nieuwe indrukken die je de komende dagen opdoet.
    Liefs
    Marga

  • 11 Augustus 2014 - 21:23

    Hermieke:

    Hey Josine, je grote avontuur is begonnen! Lange reis, maar alles goed gegaan, lees ik. En wat leuk om de eerste uren naast je nicht in het vliegtuig te zitten, schiet de tijd ook lekker op.
    Heel veel succes met alles en vooral genieten.
    Liefs, ook van Wouter, Hermieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josine

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 9649

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 28 April 2015

Mijn reis down under

Landen bezocht: