Het allerlaatste verslag - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Josine Oost - WaarBenJij.nu Het allerlaatste verslag - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Josine Oost - WaarBenJij.nu

Het allerlaatste verslag

Blijf op de hoogte en volg Josine

23 April 2015 | Australië, Brisbane

Hi,

Het zat er aan te komen het allerlaatste verslag van mijn reis. Hier nog even de laatste week:

De laatste week in Auckland heb ik daar wat rond gelopen en mensen ontmoet voor een hapje/ drankje die ik heb leren kennen tijdens mijn trip door NZ.
Afgelopen dinsdagmiddag nog even wat dingen gekocht voor onderweg en in de avond naar Brisbane gevlogen.
Om 01.00uur was ik aangekomen in mijn hostel en het was me gelukt om niet de vijf anderen in mijn kamer wakker te maken, maar helaas een slechte nacht gehad want ik lag recht onder de airco. Rond 3.30 uur maar dan eindelijk even uit bed geklommen ( ik lag op het bovenste bed) en mijn joggingbroek met vest erbij aangetrokken. Direct de volgende dag dus maar om een deken gevraagd.
Gister heb ik nadat ik de deken had even wat boodschappen gedaan en daarna naar een park gelopen om te gaan zonnen en hopelijk mijn kleurtje nog iets bij te werken ;)
Vandaag even wat rond gewandeld, in een reuzenrad geweest en daarna weer even wezen zonnen.
En eigenlijk mag vanavond al wel de vlucht naar huis toe zijn, maar die is morgenavond pas. Morgen vroeg eruit want ik moet uitchecken maar blijf wel in het hostel rond hangen.

Wat ik absoluut niet zal missen zijn de stapelbedden, kakkerlakken, de prijzen van alles ( het is duur hier en in NZ ), het leven uit een tas, de ruimte in de kamers, geen privacy, vieze hostels, het vieze drinkwater in OZ ( smaakt naar chloor)

Maar wat ik zeker wel ga missen is de vele mensen die je ontmoet, de vrijheid, het ontdekken van nieuwe dingen en plaatsen, het eten van de landen, gezellige avonden met vrienden zonder rekening te hoeven houden met de volgende dag, de vele parken, het landschap, de neem je tijd van de mensen hier want haast kennen ze niet.

Morgenavond vlieg ik dan van Brisbane - Dubai
21.00 - 5.20

Dubai - Amsterdam
8.25 - 13.30.
Vluchtnummer : QF 8147

De eerste vlucht is 14 uur en de tweede is 7 uur.

Oh mama en papa als ik aan kom graag een kaassoufflé met pindasaus en dan thuis een grote bak fruitsalade want ook daar verlang ik naar ;)

Dat was het dan, ik hoop dat jullie mijn verslagen leuk vonden om te lezen en tot in Nederland!!

Liefs

  • 23 April 2015 - 10:40

    Agnes :

    Hallo Josine,
    Goede vlucht terug gewenst, fijn je weer te zien zaterdag.
    Liefs, agnes

  • 23 April 2015 - 22:04

    Wouter En Hermieke:

    Lieve Josine,
    Hele goede reis en sterkte, want het is een lange "rit".
    We hebben genoten van je verslagen.
    Liefs, Wouter en Hermieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josine

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 1453
Totaal aantal bezoekers 9643

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 28 April 2015

Mijn reis down under

Landen bezocht: